سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 

نام :لیلا
نام خانوادگی :بلوکات
تاریخ تولد :1360/9/4
محل تولد :تهران
میزان تحصیلات :کارشناسی فرش
تاهل :مجرد

 

بیوگرافی لیلا بلوکات

 

بیوگرافی لیلا بلوکات

 

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1360 در تهران  بازیگر سینما ؛ تلویزیون و تئاتر ایران است.

بلوکات درشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

بلوکات فوق العاده بــه ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو؛ سه سالی اســت کــه بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من بــا ایــن تیم شروع بــه همکاری و بازی کردم. در واقع شروع بــا تیم والیبال هنرمندان بوده امــا در سه؛ چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.

فیلم شناسی

سینمایی
روز رستاخیز              1391
آینه شمعدون            1391
پنج ستاره                1391
عملیات مهد کودک     1391
جیب بر خیابان جنوبی   1390
اخراجی ها2             1387
یوسف پیامبر             1386
اخراجی ها              1385
ابراهیم خلیل الله        1384

تلویزیونی
زمانی بــرای عاشقی  1392
شوخی بــا ستارگان   1392
و خدا زن را آفرید      1392
راز پنهان                1391
یوسف پیامبر           1387
عملیات پایتخت        1387

لیلا بلوکات پــس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 بــا سریالی بــه کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان بــه نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پــس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شــد و دارای شهرت خاصی گردید.

فیلم سینمایی “پنج ستاره” بــه کارگردانی “مهشید افشار زاده” پنج اپیزود در یک قصه اســت کــه هــمــه ی آنها در یک شب اتفاق می افتد لیلا بلوکات در یکی از ایــن اپیزودها نقش یک دانشجوی شهری را بازی می کند.

فیلم سینمایی «آینه شمعدون» بر اساس فیلمنامه «احمد رفیع زاده» ساخته می شود. داستان ایــن فیلم درباره زن و شوهری بــه نام «ضیاء» و «سوری» اســت کــه قصد دارند دخترشان را بــه خانه بخت بفرستند.

فیلمنامه سریال « زمانی بــرای عاشقی » بــه قلم علی اکبر محلوجیان نگارش شده و روایتگر حاج مرتضی(فرهاد قائمیان)؛ بازاری خوشنام و اهل خداست کــه یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از ایــن رو بــه آن رو می کند. او تصمیم می گیرد بــه حال و هوایی کــه سالها از آن غفلت کرده ؛ باز گردد. در ایــن سریال لیلا بلوکات نقش عروس حاج مرتضی را بازی میکند.

آقا یوسف بازنشسته از 5 سال پیش؛ پنهان از چشم دخترش در خانه های مردم کار و نظافت می کند. همسر او سال هاست فوت کرده و آقا یوسف بــا دخترش رعنا (هانیه توسلی) زندگی می کند. پسر آقا یوسف بــه کانادا رفته و آقا یوسف در غیاب پسرش عهده دار مخارج عروس (لیلا بلوکات) و نوه اش می باشد.

 

عکس لیلا بلوکات

 

عکس لیلا بلوکات

 

همسر لیلا بلوکات

(صحت عکس مشخص نیست)

 

همسر لیلا بلوکات