سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی

 

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد. حسام بعد از اقامت 4 ساله اش در ایالات متحده وگرفتن مدارکش در 2 رشته بازیگری و موسیقی در سال 1374 بــه ایران بازگشت و رشته تئاتر را در دانشگاه آزاد تهران ادامه داد. او فعالیت هنری خود را از سال 1375 بــا حضور در چند سریال و درخشیدنش در «کیف انگلیسی»؛ شروع کــرد و درست در همین زمان بود کــه او بــه دلیل ظاهری متفاوت و سبک لباس پوشیدنش مورد توجه قرار گرفت.

 

بیوگرافی حسام نواب صفوی

 

بیوگرافی حسام نواب صفوی

 

حسابی بــه خودش می رسد
او از آن دسته کسانی اســت کــه از بی توجهی بــه خودش و درهم برهمی؛ واقعا متنفر است. بــا تحلیل یقه پیراهن ها و کت های حسام نواب صفوی بــه خوبی پی می برید کــه او مردی خوش مشرب و باسلیقه اســت و در ظاهرش چنان وسواس دارد کــه مو را از ماست بیرون می کشد. از طرح هایی کــه بــرای لباس هایش انتخاب می کــنــد کاملا پیداست کــه تصمیم های او قاطع و غیرقابل تغییر است. بــرای او کــه در تمام عمر بــه دنبال خاص بودن بوده و حداکثر دقت و وسواس مــمــکن را در رسیدن بــه ایــن اعتقاد خرج داده؛ داشتن و پوشیدن لباس هایی کــه از طرز فکرش دور باشد ارزشی ندارد حــتـی اگــر آن لباس در تمام دنیا منحصربه فرد باشد و میلیون ها نفر آرزوی داشتنش را داشته باشند.

تا دل تان بخواهد لباس دارم
حسام می گوید:اهل مد و لباس بــه آن شکل نیستم امــا دوست دارم چیزی کــه بــه من می آید را بپوشم. رنگ سفید و مشکی را خیلی دوست دارم؛ لباس پوشیدن من بــه همین شکل است؛ یــا سفید می پوشم یــا مشکی… خیلی ها بــه من می گویند تو چرا فــقــط همین کت سفید یــا مشکی را می پوشی؟! من می گویم؛ نه چنین چیزی نیست؛ من تــا دل تان بخواهد لباس های مختلف بــا رنگ های سفید و مشکی دارم. رنگ مشکی را من بــه عــنــوان رنگ عزا قبول ندارم؛ بــه نظر من رنگ مشکی هیبت و زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ سفید واقعا بــه نظرم صلح می آورد و ناخودآگاه آرامش را بــه شما هدیه می دهد. بــه همین دلایل می شــود از روی رنگ لباس افراد بــه ویژگی های اخلاقی شان پی برد.

مراقب قوانین او باشید
حسام از 4؛5 سالگی نواختن را شروع کرده و سال هاست پیانو را بــه صورت حرفه ای دنبال می کــنــد و حــتـی در مقطعی بــه تدریس پیانو پرداخته است. او بــرای اولین بار در کنسرت فرزاد فرزین در برج میلاد در جضور مخاطبان بی شمار بــرای نواختن پیانو روی صحنه رفت امــا جدای از سورپرایز حاضران از نوازندگی؛ لباس خاص و یکدست سفید او برق عجیبی در چشم هــمــه انداخت؛ کت و شلواری خوش استایل بــا طرحی ویژه کــه بــا نورهای صحنه مطابقت خوبی داشت و تصویر بسیار خوبی از او ارائه داد.

مهم ترین نکته در برداشت از سبک لباس پوشیدن او؛ رعایت قوانین زندگی اش است؛ بنابراین پیش از هرچیز لازم اســت کــه بــا قوانین او آشنا شوید و در صورت امکان آنها را رعایت کنید. اگــر هم بــا یکی از قوانین او مشکل دارید بــایــد بــا حرف او را متقاعد کنید. شما بــا ایــن کار می فهمید کــه وی بــه کوچک ترین چیزهایی کــه مورد علاقه اش اســت توجه نشان می دهد و راجع آنها فکر می کــنــد و از آنجا کــه حافظه قوی دارد کمتر احتمال آن می رود کــه تاریخ وقایع مخصوص زندگی اش را فراموش کند.

وکیلی خوش پوش
وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است؛ پدرش سال ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام  ایــن شغل را ادامه می دهد. اگــر فکر می کنید او مدتی اســت کــه کم کار شده بــه خاطر بــه ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تــا در ایــن موسسه بــه طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تــا در صورت بروز مشکل بــه آنها مشاوره و کمک ارائه کند.

 

عکس حسام نواب صفوی

 

عکس حسام نواب صفوی

 

همسر حسام نواب صفوی

 

همسر حسام نواب صفوی