سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورشه های چهارسیلندر به ایران می آیند

  • پورشه های چهارسیلندر به ایران می آیند
  •  

    پورشه های چهارسیلندر به ایران می آیند

    پورشه پس از گذشت تقریبا چهار پنج ماه از معرفی رسمی دو مدل باکستر GTS و کیمن GTS در جریان نمایشگاه بین المللی خودرویی ژنو ماه مارس 2015، پیشرانه جدید این دو محصول محبوب را معرفی کرد.

    به نقل از پرشین خودرو، پیشرانه جدید در نظر گرفته شده برای باکستر GTS و کیمن GTS، یک موتور 3.4 لیتری خوابیده است که قدرتی در حدود 330 اسب بخار (243 کیلووات) در مدل باکستر GTS و حدود 340 اسب بخار (250 کیلووات) قدرت در مدل کیمن GTS تولید می‌کند که موجب ثبت ارقامی همچون شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه‌ای در مدل باکستر GTS و حداقل شتابی 4.6 ثانیه‌ای برای مدل کیمن GTS و حداکثر سرعت 281 کیلومتر بر ساعتی برای مدل باکستر و حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعتی برای مدل کیمن GTS شده است.

    پورشه های چهارسیلندر به ایران می آیند

    در ادامه این خبر منتشر شده هم آمده است که ماتیاس مولر مدیر عامل شرکت پورشه اعلام کرده که به دلیل قوانین سختگیرانه و استانداردهای جدید اتحادیه اروپا در خصوص آلایندگی‌های پیشرانه‌های درون سوز، این دو خودرو از آغاز سال 2016 با پیشرانه‌های چهار سیلندر توربوشارژر ارائه خواهد شد که شایعات منتشر شده به دنبال آن، گویای حجم های 2 و 2.5 لیتری این پیشرانه‌های چهار سیلندر هستند.

    پورشه های چهارسیلندر به ایران می آیند

    در پی تغییر قوانین واردات خودرو به کشورمان، بسیاری محصولات پورشه به دلیل برخورداری از موتورهای حجیم از ورود به بازار ایران بازماندند اما تولید نسل جدید پیشرانه های چهار سیلندر و توربو 2 و 2.5 لیتری توسط این خودروساز، امکان واردات مجدد مدل های آینده پورشه را به بازار ایران فراهم می کند، هم اکنون نیز مدل ماکان با پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو، در آستانه ورود به کشور قرار گرفته است.

    کلمات کلیدی : ( ، آستانه آغاز آلایندگی‌های آمده آن، آینده اتحادیه ادامه ارائه ارقامی اروپا از اسب است است است استانداردهای اعلام المللی اما امکان اکنون ایران این با بازار بازماندند باکستر بخار بر برای برخورداری بسیاری به بین تا تغییر تقریبا توربو توربو، توربوشارژر توسط تولید ثانیه‌ای ثبت جدید جریان حجم حجیم حداقل حداکثر حدود خبر خصوص خوابیده خواهد خودرو خودرو، خودروساز، خودرویی در درون دلیل دنبال دو را رسمی ساعتی سال سختگیرانه سرعت سوز، سیلندر شایعات شتاب شتابی شد شده شرکت صد صفر عامل فراهم قدرت قدرتی قرار قوانین لیتری ماتیاس مارس ماه ماکان مجدد محبوب محصول محصولات مدل مدیر معرفی منتشر موتور موتورهای موجب مولر می می‌کند نسل نظر نقل نمایشگاه نیز های هستند هم همچون و واردات ورود پرشین پس پنج پورشه پورشهماکان در پورشهوبنز در پی پیشرانه پیشرانه‌های چهار ژنو کرد به کرده کشور کشورمان، کند، که کیلومتر کیلووات) کیمن گذشت گرفته گویای یک

     

    کنترل دیابت

    پوست پرتقال

    بیوگرافی سردار ازمون

    دانلود برنامه داب اسمش

    دانلود نسخه نهایی درایور کارت گرافیک AMD

    فال روز

  • مجله خودرو

    دانلود کتاب ارتباط مؤثر

  • دانلود کتاب ارتباط مؤثر
  • دانلود کتاب ارتباط مؤثر

    توضیحات : ما در این کتاب به دنبال رابطه ای مؤثّر، سازنده، سالم و کمال آفرین مبتنی بر محور اخلاق هستیم نه صرفاً سود و لذّت شخصی و زودگذر، زیرا معتقدیم اگر قاعد? بشر در روابط چهار گانه اش جذب حداکثر سود و لذت ، آن هم برای خویش و دراین دنیا باشد، اجتماع بشری به جهنّمی تبدیل خواهد شد که در آ ن، هر کس چون گرگی درّنده به حقوق و منافع دیگران یورش خواه دبرد و آنان را قربانی منافع و مطامع خود خواهد ساخت . در این راستا ما هم مخالف حداکثر سود و لذّت نیستیم امّا، اولاً سود و لذّت را تنها مادی و دنیایی نمیدانیم بلکه آن را مقدّمه و ابزاری برای سود و لذت معنوی و حقیقی در جهان آخرت و سرای باقی میدانیم. ثانیاً سود و لذّت را تنها برای خود و نزدیکان خود نم یخواهیم، بلکه سود و لذّت خود را در جهت رضای خدا، سعادت و کامیابی دیگران و استفاده مطلوب و سازنده از طبیعت میدانیم .

     

    نام کتاب : ارتباط مؤثر

    دانلود کتاب ارتباط مؤثر
    نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

    دانلود کتاب ارتباط مؤثر
    تعداد صفحه : 198

    دانلود کتاب ارتباط مؤثر
    حجم فایل : 1,660 کیلوبایت

    دانلود کتاب ارتباط مؤثر
    لینک دانلود مستقیم کتاب

    اس ام اس عاشقانه انتظار

    عکس های خنده دار

    دانلود بازی Dead Age

    قوانین فنگ شویی اتاق‌ خواب

    مرورگر گوگل کروم

    فال روزانه

  • دانلود رایگان کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی

    فروش نقدی و اقساطی کلیه محصولات کرمانموتور- خرداد96

  • فروش نقدی و اقساطی کلیه محصولات کرمان‌موتور- خرداد96
  •  

    فروش نقدی و اقساطی کلیه محصولات کرمان‌موتور- خرداد96

    گروه صنعتی کرمان موتور شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات خود، ویژه ماه مبارک رمضان سال 96 را منتشر نمود.

    طرح های فروش نقدی و تقساطی کلیه محصولات شرکت کرمان موتور به ترتیب زیر می باشد :

    فروش لیفان X60 – اتومات – ویژه ماه مبارک رمضان
    فروش لیفان 820 – ویژه ماه مبارک رمضان
    فروش اقساطی جک S5 – اتومات – ویژه ماه مبارک رمضان
    فروش جک S5 – اتومات – ویژه ماه مبارک رمضان
    فروش اقساطی جک S5 – دنده ای – ویژه ماه مبارک رمضان
    فروش جک S5 – دنده ای – ویژه ماه مبارک رمضان
    فروش جک J5 – اتومات – ویژه ماه مبارک رمضان

    کلمات کلیدی : اتومات اقساط اقساطی ای باشد به ترتیب تقساطی جدید جک خود، دنده را رمضان رمضان زیر سال شرایط شرکت صنعتی فروش لیفان ماه مبارک محصولات منتشر موتور می نقد نقدی نمود طرح های و ویژه کرمان کلیه گروه

     

    دانلود برنامه Telegram

    کنترل دیابت

    اس ام اس فلسفی

    دکوراسیون اتاق خواب

    بهترین پارک های آبی دنیا

    فال امروز

  • مجله خودرو

    دستور تهیه سس کارامل

  • دستور تهیه سس کارامل
  •  

    دستور تهیه سس کارامل

    دستور تهیه سس کارامل

    مواد لازم سس کارامل

    شکر 1 لیوان
    آب 1/4 لیوان
    خامه 1/2 لیوان
    کره 800 گرم

    دستور تهیه سس کارامل

    طرز تهیه سس کارامل

    شکر و اب را مخلوط کنید و داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید ، هم بزنید تا مخلوط شکر و آب به جوش بیاید.

    مرتب هم بزنید تا رنگ شکر طلایی شود ( دقت کنید شکر نسوزد ) ، کره را اضافه کنید و پس از اینکه کره ذوب شد خامه را اضافه کنید و سریع هم بزنید.

    آنقدر هم بزنید تا به غلظت و رنگ دلخواه برسید. سپس از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خوب سرد شود ، سس کارامل را داخل شیشه بریزید و در یخچال بگذارید. برای استفاده مدتی در دمای اتاق قرار دهید یا گرم کنید تا کارامل نرم شود ، این سس برای انواع کیک ، شیرینی و دسر کاربرد دارد.

    نکته ها : کره را در دمای اتاق قرار دهید تا نرم شود ، خامه را پیش از اضافه کردن به کارامل گرم کنید ، از قابلمه ای بزرگ برای تهیه کارامل استفاده کنید بدلیل اینکه پس از اضافه کردن خامه حجم مواد به سرعت افزایش میابد ، در زمان تهیه کارامل بسیار دقت کنید چون شکر ذوب شده خطرناک است و باعث سوختگی های شدید میشود و پیشنهاد میشود در زمان تهیه کارامل ظرف آب سرد در کنار دست تان قرار دهید.

    طرز تهیه کرم کارامل

    حاضر است در : 30 دقیقه

    کلمات کلیدی : ( ) + ? ، آب اب اتاق اجازه از است استفاده اضافه افزایش انواع ای این اینکه با باعث بدلیل برای بردارید برسید بریزید بزرگ بزنید بزنیدآنقدر بسیار بفرستید به بگذارید بیایدمرتب تا تان تهیه جوش حجم حرارت خامه خطرناک خوب داخل داردنکته داشتین در دست دستور دسر دقت دقیقهزندگی دلخواه دمای دهید دهیدطرز دوست دوستاتونم ذوب را رنگ رنگی رنگیاگه روی زمان زندگی سرد سرعت سریع سس سوختگی سپس شد شده شدید شود شکر شیرینی شیشه طرز طلایی ظرف غلظت قابلمه قرار لازم لیوان متوسط مخلوط مدتی مطلبو مواد میابد میشود نرم نسوزد ها های هم و واسه پس پورتال پیش پیشنهاد چون کارامل کاراملحاضر کاراملشکر کاراملمواد کاربرد کردن کرم کره کنار کنید کیک گرم گرم یا یخچال

     

    دانلود فیلم Trolls 2016

    عکس جدید نازنین بیاتی

    دانلود فیلم آبنبات چوبی

    کانال تلگرام

    علت خشکی دهان

    فال حافظ اصلی

  • تازه های اینترنت
  •  


    علت صداى تق تق موتور

  • علت صداى تق تق موتور چیست؟
  •  

    علت صداى تق تق موتور چیست؟

     

    اگر موتور خودروى شما صداى تق تق تولید مى کند، به این معنى است که مشکلى وجود دارد. اکتان اشتباه سوخت، تجمع رسوبات کربن و شمع نامناسب مى توانند باعث ایجاد صداى تق تق و ضربه در خودرو شوند.

    یک موتور احتراقى باید به نرمى روشن و خاموش شود و کار کند. گه گاه موتور خودرو صداى تولید مى کند که با حالت عادى آن متفاوت است. زمانى که شما صداى عجیبى از موتور خودرو مى شنوید نمى دانید باید چه کارى انجام دهید. صداى تق تق معمول ترین صداى است که نشان دهنده ى وجود مشکل در موتور خودرو است. اگر مشکل به درستى شناسایى شود مى توان آن را حل کرد.

    در ادامه ى متن توضیحاتى درباره ى علت صداى موتور و راه حل هاى رفع آن آمده است.

     

    صداى تق تق موتور چیست؟

     

    صداى تق تق موتور مى تواند به دلایل متفاوتى باشد. بعضى از مشکلات مى توانند به راحتى حل شوند، در حالى که بعضى دیگر مشکلات بزرگى هستند. زمانى که مخلوط هوا و سوخت اشتباه باشد و احتراق به درستى انجام نشود، صداى تق تق تولید مى شود. در صورت حل نکردن این مشکل، پیستون و دیواره ى سیلندر آسیب خواهد دید. صداى تق تق مى تواند بر اثر کمبود روغن در بالاى سر سیلندر نیز ایجاد شود.

    به طور کلى شایع ترین علل ایجاد صداى موتور با کارایى مؤثر موتور در ارتباط است. در ادامه چند علت ایجاد مشکل در سیستم جرقه زنى و سوخت موتور که باعث ایجاد صداى تق تق مى شود آمده است.

     

    سوخت با اکتان پایین

     

    اگر از سوختى استفاده کنید که اکتان آن کمتر از اکتان مورد نیاز خودروى شما باشد، مى تواند باعث ایجاد صداى تق تق شود. براى جلوگیرى از این مسئله، از سوختى با اکتان بیشتر از چیزى که خودروساز اعلام کرده است استفاده کنید. همچنین مى توانید از تقویت کننده ى اکتان سوخت نیز استفاده کنید.

     

     

    رسوبات کربن که مانع احتراق بهینه مى شود.

     

    سوخت وسایل نقلیه داراى مواد مورد نیاز تمیز کننده ى کربن هستند، اما ممکن است نتوانند مانع تشکیل رسوبات کربن شوند. این رسوبات کربن ممکن است در سوپاپ ها، شمع و دیگر بخش هاى درگیر درفرآیند احتراق باقى بمانند. این مقدار کربن باعث کاهش حجم سیلندر و افزایش فشرده سازى مى شود.

    در بیشتر مواقع، استفاده از پاک کننده ى انژکتور و یا افزودنى هاى طراحى شده براى تمیز کردن رسوبات کربن در قطعات موتور، این مشکل برطرف خواهد شد.

     

    شمع هاى خراب

     

    اگر از شمعى غیر از شمعى که کارخانه پیشنهاد داده است استفاده شود، این مسئله مى تواند باعث ایجاد صداى تق تق شود. شمع داراى یک طیف حرارتى خاص است. استفاده از شمع نامناسب مى تواند باعث شود که عمل احتراق به درستى انجام نشود. همچنین زمانى که شکاف شمع ها به درستى تنظیم نشده باشند مى تواند باعث ایجاد صداى تق تق در موتور شوند.

     

    حل کردن این مشکل هاى مربوط به صداى تق تق موتور بسیار ساده هستند و بیشتر دارندگان خودرو مى توانند خودشان مشکل را برطرف کنند. در غیر این صورت مى توانید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید تا مشکل خودروى شما برطرف شود.

     

    کلمات کلیدی : آسیب آمده آن اثر احتراق احتراقى ادامه ارتباط از است است سوخت است صداى استفاده اشتباه اعلام افزایش افزودنى اکتان اما انجام انژکتور ایجاد این اگر با باشد باشد، باشند باعث باقى بالاى باید بخش بر براى برطرف بزرگى بسیار بعضى بمانند به بهینه بیشتر تا تجمع ترین تشکیل تعمیرگاه تق تقویت تمیز تنظیم توان تواند توانند توانید توضیحاتى تولید جرقه جلوگیرى حالت حالى حجم حرارتى حل خاص خاموش خراب اگر خواهد خودرو خودروساز خودروى خودشان داده داراى دارد دارندگان دانید در درباره درستى درفرآیند درگیر دلایل دهنده دهید دید دیواره دیگر را راحتى راه رسوبات رفع روشن روغن زمانى زنى ساده سازى سر سوخت سوخت، سوختى سوپاپ سیستم سیلندر شایع شد شمع شده شکاف شما شمع شمعى شناسایى شنوید شود شود شود سوخت شود به شود در شود، شوند شوند حل شوند یک شوند، صداى صورت ضربه طراحى طور طیف عادى عجیبى علت علل عمل غیر فشرده قطعات کار کارایى کارخانه کارى کاهش کربن کرد در کردن کرده کلى کمبود کمتر کند کند، کنند کننده کنید کنید رسوبات که مؤثر مانع متفاوت متفاوتى متن مخلوط مراجعه مربوط مسئله مسئله، مشکل مشکل، مشکلات مشکلى معمول معنى مقدار ممکن مواد مواقع، موتور موتور، مورد مى نامناسب نتوانند نرمى نشان نشده نشود نشود، نقلیه نکردن نمى نیاز نیز ها ها، هاى هستند هستند، همچنین هوا و وجود وسایل ى یا یک پاک پایین اگر پیستون پیشنهاد چند چه چیزى چیست؟ صداى گاه گه

     

    استخدام

    دانلود بازی Dead Age

    دانلود فیلم Tower 2016

    عکس جدید نازنین بیاتی

    ته چین ماکارونی

    فال روزانه

  • مجله خودرو